sobota 24. června 2017

Receptář - swap plný receptů a dobrot

Dalším swapem byl tento vcelku rychlý a zajímavý swap s Verčou. Opět jej vystavila ona a v jeho popisu znělo: "Chtěla bych vyměnit swap co recept, to surovina pro jeho přípravu. Kdo se se mnou podělí o kouzlo své kuchyně?"

A tak jsem se přihlásila a Verči nakoupila swap ve zdravé výživě. A věřte, nevěřte, opravdu jsem se vlezla do limitu 200 Kč. Jen se musí umět nakupovat levně a chytře. Do balíčku jsem přidala i pár surovin, které byly domácí. Například domácí marmeládu, kořenící směs, kterou si míchám sama nebo sypaný čaj z vlastní zahrádky. Ke každé surovině jsem přiložila recept a na jeho zadní stranu připsala taky vtipnou příhodu, jak se ke mě recept dostal.

Od Verči mi přišla malá a roztomilá krabička, která ukrývala zajímavé poklady. Sice jsme se trošku nepochopily nebo spíš pojaly každá swap jinak, ale to je na swapování mnohdy to zajímavé. Verča mi poslala recepty a k nim stejně jako já suroviny, i když ne všechny, které v receptu mají být. Já to opět pojala megalomansky a musela jsem se smát, že jsem fakt trubka a pochopila to opět po svém. 
Velmi mě potěšilo barevné a veselé balení a úplně nejvíc látkové pytlíky. Těch bych mohla mít klidně sto.
Verča mi poslala sazeničky petržele a pažitky. Ty se doma hodí vždy a patří mezi ty nejpoužívanější.
Přišel mi také sušený medvědí česnek. Ten přidávám snad do všeho a musím říct, že ubývá velmi rychle.
Potěšilo mě také koření do polévky, které se chystám teprve použít. Ale je super, že je úplně bez chemie.
V jednom z pytlíčků byla červená čočka a tu bych klidně mohla i častěji. Takový čočkový salát nemá chybu.
V druhém pytlíčku pak byla cizrna. Je pravda, že té mám doma spoustu, ale to vůbec nevadí. Hummusu nikdy není dost!:D
Další věcí byly čtyři čoko pudinky bez lepku. Já je teda používám jen do pečení, protože pudink nemám vůbec ráda, ale do dezertů jsou opravdu super.
A k psaným receptům přidala Verča ještě nějaké tištěné a já se tak těším, až je všechny vyzkouším. Tento swap nebudu bodovat, protože jsme jej každá pojala jinak a nebylo by fér srovnávat dva odlišné pohledy. Ale každopádně děkuji za zajímavé nahlédnutí do kuchyně někoho jiného a těším se na naše další setkání.
Jak se vám líbí tyto swapy? Jaký recept byste poslali i se surovinami vy? 

Denně vařící

1 komentář: