sobota 24. června 2017

Swap, který nahlédl do historie

Tento swap jsem vymyslela já a protože mě historie baví a její zkoumání mě láká, tak v popisu swapu bylo: "Máte nějakou oblíbenou historickou postavu? Co takhle udělat swap na téma historie a toho, co by vystihovalo vaši oblíbenou ženu nebo muže. Ať už je to kniha, kus zajímavého oblečení, domácí kosmetika, doplněk, který vyzdvihne charakter této postavy nebo třeba něco, co sami vyrobíte. Pojďme nad swapem trošku přemýšlet a kromě zábavy se i něco přiučit!:) Mé oblíbené postavy jsou Vlad Tepeš, tedy Drákula, upíří princezna Eleonora, krásná Alžběta Bavorská nebo třeba spisovatel Edgar Alan Poe. Zkusíte se mnou tento tak trochu jiný swap?:)"

Na swap se mi přihlásila Balian, tedy Anežka a byla jsem moc ráda, protože je to tvořivá a kreativní duše a na ztvárnění mých oblíbených postav zrovna od ní jsem se hodně těšila. Já jsem si z jejího seznamu oblíbených historických postav vybrala například Mozarta a vyrobila jí z bambusu Kouzelnou flétnu, ke spisovateli Saint-Exupéry patřil obal na polštář s malým princem, knížka o snech vystihovala Dalího, čelenka do vlasů krásnou Alžbětu Bavorskou a našla jsem dokonce kámen, který měl znázorňovat Chopinovo srdce. O něm pak traduje zajímavá historka, že se Chopin, který byl blízko smrti velmi bál, že se v rakvi probudí a obživne, proto si přál, aby jeho srdce bylo z těla vyjmuto a uchováno mimo jeho tělo...


Mě přišel od Anežky vcelku velký balíček v nádherné krabici, kterou si nechám na tajnosti nebo dopisy.
Moc se mi líbilo, že mi Anežka vytvořila tři druhy dopisů/popisů. Mohla jsem hádat postavy podle popisu, podle věcí nebo taky se nenechat překvapit. Já jsem hádala a nechávala se překvapit.

První postavou byl můj milovaný Vlad Tepeš. Anežka ho pojala jako upírského Drákulu, i když on s upíry snad neměl nikdy nic společného. Dostala jsem krásnou brož netopýra, upírské náušnice, jahodovou nebo snad krvavou svíčku a vonné tyčinky s vůní Drákulovi krve - mňam!:D
Další postavou byla má milovaná dlouhovlasá Alžběta Bavorská aneb Sissy...dostala jsem krásnou krabičku s její podobiznou a pořád nevím,. co si do ní schovat. Anežka mi do ní schovala výborné, přímo císařské pralinky. Jen škoda, že byly kokosové a má alergie na kokos, heh stejně jsem ochutnala. No a pilník - ten nesměl chybět. Kdo ví proč???
Poslední postavou, kterou mi Anežka ztvárnila byl další milovaný Edgar Allan Poe. Dostala jsem knihu jeho povídek, kterou sice ještě nemám, ale některé povídky se opakují jako v jeho jiných knihách. A nechyběl ani odznáček havrana...never more...:)
Tento swap byl příjemnou procházkou do historie a dávám Anežce 9 z 10 bodů. Swap mě potěšil a byl ztvárněn velmi originálně a tak, jak bych to vůbec nečekala. Rozhodně si na něm dala Anežka záležet a jsem ráda, že v něm opět nechyběly ani vyrobené dárky.
Jak se vám líbí tento swap? Jakou historickou postavu byste si vybrali vy?

Otáčející se do minulosti

3 komentáře:

  1. Zajímavý nápad. Já bych si vybrala Železnou lady Margaret, Eržebeth Bathory a Agathu Christie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nápad je úžasný!!! Jinak musím říct, že si s tím Anežka dala opravdu práci a jde to vidět. Takoví lidé jsou na swapy nejlepší! ♥

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak bych vybarala Vlada, Poea a Marii Stuartovnu. :)

      Vymazat