sobota 24. června 2017

Swap top desítka

Po dlouhé době jsem se opět účastnila swapu. Tentokrát s Bohunkou. Tento swap vystavila ona a v jeho popisu znělo: 
Ahoj, po dlouhé době jsem tu zase s jedním zajímavým a netradičním swapem.
Vzájemně si pošleme věci, které budou splňovat následující položky:
1) 10 nejoblíbenějších písniček (napsaných na papírku nebo nahraných na CD)
2) Recept na tvé oblíbené jídlo, který je zároveň rychlý (může jich být i víc)
3) Něco, co tě napadne jako první při přečtení profilu toho druhého
4) Něco, co máme společné
5) Něco, co začíná na počáteční písmeno jména toho druhého
6) Vlastnoručně namalovaný obrázek
7) Něco vtipného/zábavného
8) Něco, co se týká koníčku toho druhého
9) Něco s oblíbeným motivem toho druhého
10) Něco voňavého nebo zkrášlujícího

Swap se mi zalíbil, a začala jsem jej v hlavě hned plánovat. Já jsem tedy Bohunce poslala oblíbené recepty a přiložila i nějaké časopisy s nápady, sadu na zdobení dortů a jiných sladkostí, čaj s příchutí vína, voňavou kosmetiku, božskou dobrotu v podobě Milka sušenek, knížku, která mě oslovila hned napoprvé s obalem na ni, a malovaný obraz na způsob, jak vidím Bohunku jako vílu:) A přibalila jsem ještě kočičí přívěšek na krk. Samozřejmě nechyběl ani seznam oblíbených písniček.



Od Bohunky mi opět přišel moc hezky zabalený balíček. Musela jsem si vyfotit i detail tužek a pírek. Ideální nálepky pro mě!:)

V balíčku jsem pak našla v krásném balícím papíře zase spoustu zajímavostí a věcí pro potěšení své duše.

S vonnými tyčinkami se poslední dobou roztrhl pytel, ale musím říct, že santalové dřevo voní moc hezky. Ehm, říkala jsem už někdy nahlas, že vonné tyčinky sice čuchám, ale málokdy zapaluji? Většinou tak putují k mamči nebo babičce.
Nechyběl dárek pro Kiwouše, který moc děkuje a ještě teď se mlsně olizuje.
Rozesmála mě konvička, která je ořezávátkem. Docela bych ocenila i takhle malou konvičku, která opravdu zalévá květiny. Ovšem náplasti jsou top - hned jsem si je natetovala!
Voňavým a kosmetickým dárkem bylo mýdlo. Pevná mýdla sice nepoužívám, ale do skříně na provonění je vždy super.
Příjemným dárkem byl pak lesk na rty. Jediné, co používám k líčení jsou tužky na oči, řasenky a občas právě něco na rty. 
Bohunka mi místo seznamu poslala rovnou cd písniček, ale zatím jej nemám kde pustit. Ach ta technika a my, co máme mini notebook bez cd-romky. Musím to brzy napravit a poslechnout!
Bonusem byla čokoláda, o kterou byla doma téměř bitka!:D Aneb když všichni chtějí držet linii a nějak se to zvrtne!
Zajímavou novinkou byly tyto hummus chipsy a i když byly jako bonus, tak je hodnotím jako nejpříjemnější věc v balíčku:)
K zájmům a koníčkům mi Bohunka vybrala dopisní papír a obálky. Je zvláštní, že přesně tuto sadu jsem už jednou dostala. Ale papírů a pomůcek k psaní dopisů není nikdy dost!
K oblíbeným motivům jsem pak dostala washi pásku s motivem ptáčků a lesa. Vtipná a roztomilá páska.
Potěšil mě také chakra náramek s kameny, který je opravdu krásný a moc ráda jej nosím.

A posledním dárečkem byla kniha. Je od mého milovaného Edgara a je to má nejmilovanější Jáma a kyvadlo. No a právě protože je tato kniha mou milovanou a všude to píšu a všem to cpu, tak už ji doma mám, dokonce třikrát a to i v tomto vydání. Možná začíná být čím dál těžší dát mi knihu, kterou nemám, ale cením si toho, že Bohunka vybrala mého nej.
Myslím, že swap byl povedený, Bohunka se rozhodně snažila a spoustou věcí mě potěšila. Dávám tedy 8 z 10 bodů a jsem ráda, že jsme se opět u swapu potkaly. Škoda jen knížky, kterou už mám a dalších pár maličkostí, které se mi doma sešly víckrát. Ale Bohunka k nám oknem nedohlédne, a tak je jasné, že někdy se člověk trefí zrovna stejně jako někdo jiný. Každopádně děkuji za swap a jsem moc ráda, že jsme se navzájem překvapily. A děkuji i za roztomilý obrázek jablka:D
Jak se vám líbí tento swap? Co byste z něj určitě využili a chtěli mít taky?

Top obdarovaná

3 komentáře:

  1. Kde vůbec hledáš všechny ty lidi na swapy? :)
    Jinak moc hezký swap, který by mě také bavil. A tu knížku od Poea mám taky! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsem tě potěšila spolu se třemi bonusy. :-)
    Popravdě jsem ti chtěla dát jinou knihu, kterou doma pravděpodobně nemáš, ale pak, když jsem si přečetla tvůj manuál, kde píšeš že máš ráda Poa (a vonné tyčinky! :-D ), tak jsem ti ho koupila. Sice mě napadlo, že ho určitě mít budeš, ale co .. :-)
    A s tou dopisní soupravou .. já mám taky některé několikrát, ale schválně! Jsou tak krásné, že když je vypíšu, chci jich mít stálou zásobu, ty snad ne? ;-)

    OdpovědětVymazat